Enjoy 2 Be You

E o seară plăcută de noiembrie. E seara când, în sfârșit, am decis să scriu despre cine sunt și ce vreau să fac în perioada care urmează.
Sunt Laura Andrieș, o persoană optimistă care a decis să împărtășească din experiențele sale celor care încă nu au găsit plăcerea de a se bucura de sine. Asta după ce, în urmă cu vreo 4 ani, mă regăseam exact în categoria celor care-și spun „Iubește-te așa cum ești!”, dar care reușesc să facă acest lucru doar până în fața primei oglinzi. Și poate că era exact felul în care subconștientul încerca să mă protejeze faptul că în casa noastră nu exista nicio oglindă mare. De fapt aveam doar oglinda de la baie. Iar cu una de dimensiuni mai mari mă întâlneam, în general, atunci când mergeam la cumpărături. Să-mi iau o haină nouă devenise o experiență traumatizantă în cadrul căreia mă întâlneam cu mine așa cum nu-mi doream.
Am decis să fac o schimbare, însă nu aveam încredere că aș fi reușit singură. Răzvan, soțul meu, m-a susținut de la început în tot procesul de transformare ce avea să urmeze.
Mi s-a confirmat ceea ce nu era prea greu de ghicit. Kilogramele în plus și lipsa de energie aveau legătură cu stilul de viață. Aveam nevoie să fac schimbări.
Cea mai mare schimbarea a fost aceea de a privi noul fel de a mă hrăni nu ca pe o dietă restrictivă, ci ca pe un stil de viață care-mi va aduce starea de bine; nu urma sa-mi creez frustrări pentru ceea ce nu aș fi avut voie să mănânc, ci aveam să mă bucur pentru fiecare gust nou pe care-l descopeream.
Ușor a venit și pofta de mișcare. Mai întâi făceam scurte plimbări cu bicicleta, apoi am făcut un obicei din asta, pedalând până la serviciu și înapoi, e drept, când vremea era suficient de bună.
Începusem să simt că, într-adevăr, foamea vine mâncând. Pentru mine nu mai era de ajuns să-i întreb pe alții cum să am grijă de mine. Voiam să-mi pot personaliza singură un plan alimentar sau un antrenament în sală. Și, uite așa, am devenit mai întâi instructor de fitness și antrenor personal, apoi  - tehnician nutriționist.
Acum mă bucur de viață, de mine, alături de soțul meu și de băiatul meu grozav care, la 10 ani, deja mă întreabă cum să facă alegeri corecte. În fiecare zi am grijă ca în farfurie să-și facă loc alimente nutritive care să aducă organismului tot ce-i este necesar și, fiindcă știu că ceea ce oferă stilul de viață modern nu mai satisface nevoile corpului, am ales să suplimentez nutritiv acolo unde e nevoie. Nu am ignorat consumul de apă și, dacă tot sunt atentă cu ce consum, am ales și o apă pe măsură: antioxidantă, alcalină, microstructurată. Mișcare - cât de des se poate. Tocmai am încheiat un weekend cu 2 x 10 km de alergare, lucru pe care nu l-aș fi crezut posibil.
Însă mai e de lucrat la cea mai bună versiune a mea. Somnul nu e destul, iar loc de creștere e întotdeauna. Așa că mă veți afla din când în când la câte vreun curs de dezvoltare personală.
Până să ne vedem data viitoare, aveți grijă să vă simțiți bine cu voi înșivă! Enjoy 2 be you!

2 comentarii:

  1. Tot ce ai facut e grozav! Faci in continuare, stiu, dar uneori e tare greu sa incepi. .. asa ca te felicit pentru tot parcursul, atat pentru ca ai inceput, cat si pentru consecventa. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru aprecieri și, mai ales, pentru că și de data asta îmi ești alături!

      Ștergere